Тендерний комітет
Устимівська дослідна станція рослинництва
Інституту рослинництва ім. В.Я.Юр'єва
Української академії аграрних наук
_______________ Бондус С.І.
Протокол № 4 від 15.10.2009року
Порядок
розгляду скарг, поданих учасниками
до моменту укладення договору про закупівлю
1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг Устимівською дослідною стацією рослинництва, поданих учасниками торгів до моменту укладення договору про закупівлю.
2. Порядок розроблено на виконання п.3 Наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 N 470 «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет», згідно вимог Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, яке затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (із змінами) (далі - Положення), наказу Міністерства економіки України від 30.01.2009р. № 65, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 березня 2009 р. за N 222/1623 «Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю».
3. У цьому Порядку термiни вживаються у значеннi, наведеному в Положеннi.
4. Замовником є Устимівська дослідна станція рослинництва.
5. Уповноважений орган - спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти – Міністерство економіки України.
6. У разі надходження скарги на адресу замовника тендерний комітет здійснює належний її розгляд відповідно до вимог цього порядку, Положення, Положення про тендерний комітет та чинного законодавства.
7. Договір про закупівлю, укладений у період зупинення процедури закупівлі у зв'язку з поданням скарги, визнається недійсним відповідно до закону.
8. Будь-який учасник, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення замовником процедур закупівель, встановлених Положенням, може оскаржити дії, рішення, бездіяльність замовника. Об'єктом оскарження не може бути: зроблений замовником вибір процедури закупівлі; рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.
9. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або уповноваженому органу.
10. Замовник може не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
11. Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
12. Скарга оформляється: учасником - юридичною особою: на бланку, за підписом уповноваженої особи, та скріплюється печаткою юридичної особи; учасником - фізичною особою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи.
13. Скарга повинна містити: а) відомості про учасника: найменування, місцезнаходження, телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб; б) відомості про замовника: найменування, місцезнаходження; в) відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі; г) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається; д) вимоги скарги.
14. У разі подання скарги відповідно до пункту 7 цього Порядку та пункту 86 Положення замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги замовником або уповноваженим органом, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство. Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття замовником або уповноваженим органом рішення про зупинення процедури закупівлі. Після закінчення зазначеного строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
15. Замовник не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, учасника - переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.
16. Замовник приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються: у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення; у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
17. Рішення про розгляд скарги надсилається замовником уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
18. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу, і Державному казначейству.
19. Порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю уповноваженим органом регламентовано Положенням та іншими нормативно-правовими актами.